Joyeux Noel!

25 december 2012 - Bourg-Saint-Maurice, Frankrijk

Hoi allemaal,

Wij willen iedereen vanuit Les Arcs fijne feestdagen toewensen en alvast de beste wensen voor 2013!

Hoe het hier verder is? Nou, vooral veel sneeuw en het weer is wat afwisselend. Het dooit al sinds we hier zijn aangekomen (vandaag 11 graden boven 0!), maar met 3,5 meter sneeuw hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken. Gisteren een prachtige dag gehad, strak blauwe hemel en een lekker zonnetje. We zitten in een spiksplinter nieuw appartement, uitzicht op de piste (nou ja het staat gewoon op de piste), erg luxe ingericht (ook wel eens leuk om alle apparaten uit te mogen pakken. Een nadeel is wel dat de messen erg scherp zijn en dat heb ik (Petra) meteen mogen ervaren met een flinke snee in de vinger bij het snijden van brood). Een minpunt van deze 4-sterren accommodatie: men krijgt het internet niet aan de praat. Er zijn teveel mensen tegelijk die het internet op willen waardoor de server het niet meer aan kan. Men is nu al sinds zaterdag bezig om dit op te lossen. Dus daarom maar ouderwets naar een cafeetje om daar met een kop koffie de email te lezen.

Groetjes en een dikke kus van ons,

Maria en Petra

Foto’s

4 Reacties

  1. Marijke:
    25 december 2012
    Jullie ook fijne dagen!!!! Groetjes Marijke
  2. Jeannette:
    26 december 2012
    Hoi Petra en Maria, jullie ook fijne feestdagen! Wat ziet het er mooi uit.... Hoop dat jullie "compleet" thuiskomen !!! Dus doe voorzichtig met die scherpe messen daar...... Liefs & een D X voor jullie....Jeannette
  3. José backx:
    26 december 2012
    Ook voor jullie fijne dagen en een goed en gezond 2013. De foto's liegen er weer niet om ; beter weer dan bij ons; alleen maar regen. Word je niet echt vrolijk van. Nou ja, ik lig nu toch met buikgriep op bed dus het maakt me niet zoveel uit. Veel ski- plezier Gr. José
  4. Olga:
    26 december 2012
    Hallo Petra en Maria. Jullie ook hele fijne dagen toegewenst, maar als ik de foto's zie denk ik wel dat dat zal lukken. Ziet er wel heel mooi uit met zoveel sneeuw, beter dan al die regen die wij hier krijgen. Geniet ervan!!. Groetjes Olga.