Reacties
Reacties 1 - 16 van 16
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Olga Gremmen | Alles weer lekker gelezen en gezien!! Goede terugreis.… | 23 aug. '17 |
| Elly | Wat een heerlijke verhalen en mooie foto's. Geniet… | 23 aug. '17 |
| Ramona | Hoi hoi ontzettend leuk om jullie reisverslag weer… | 22 aug. '17 |
| Marga | Wat gaaf, haapsalu, zet ik gelijk op mijn lijst ;)… | 22 aug. '17 |
| Marga | Ziet er idd gaaf uit ! | 22 aug. '17 |
| Marga | Gaaf hoor. We hadden ontvangen eens gezien van die… | 22 aug. '17 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Maria en Petra, Weer genoten van jullie rondreis… | 22 aug. '17 |
| Tineke van Andel | Wat een prachtige foto's allemaal. Inderdaad… | 22 aug. '17 |
| Tineke van Andel | Mooie foto's hoor en ik geniet weer van jullie… | 20 aug. '17 |
| Olga Gremmen | Weer heel leuk om jullie reisverslag te lezen en de… | 17 aug. '17 |
| Ramona | https://youtu.be/iFcuN2zI3u0 Like or! | 17 aug. '17 |
| Diny van Steen | Petra en Maria,heel veel plezier met deze vacantie… | 13 aug. '17 |
| Jose Backx | Weer een leuke reis zo te lezen. Talinn is zeker de… | 13 aug. '17 |
| Miranda | Wij zijn weer terug, jullie weg.. Wow, volgens mij… | 12 aug. '17 |
| Tineke van Andel | Hallo Petra en Maria, Dat ziet er weer fantastisch… | 12 aug. '17 |
| Ramona | Leuk een reisverslag! Jullie hebben ook prachtig weer… | 11 aug. '17 |

- Olga Gremmen: Alles weer lekker gelezen…
- Elly: Wat een heerlijke verhalen…
- Ramona: Hoi hoi ontzettend leuk om…
- Marga: Wat gaaf, haapsalu, zet ik…
- Marga: Ziet er idd gaaf uit !
Alle reacties »