Parlement

19 oktober 2012 - Boedapest, Hongarije

Parlement

Deze foto werd gemaakt op 19 oktober 2012 in Boedapest, Hongarije met een Pentax Optio S.

1 Reactie

  1. Jeannette:
    20 oktober 2012
    Hoi Petra en Maria,
    Jullie hebben het vast weer geweldig.
    Zo te zien op jullie foto's lijkt het mij daar erg mooi.
    Leuke poppetjes enzo........
    Ik wens jullie super leuke dagen toe en geniet ervan !
    Lfs & een DX....Jeannette