Reacties

Reacties 1 - 6 van 6

Naam Reactie Datum
Rie en Ton WIJ WENSEN JULLIE EEN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2012 Groeten… 8 jan. '12
José backx wat een mooie foto,s. Eigenlijk zit ik niet op sneeuw… 8 jan. '12
Lia keverkamp tjee wat een sneeuwval zeg!!!! 7 jan. '12
Olga Hallo Petra en Maria. Jullie natuurlijk ook een heel… 6 jan. '12
Ine en Johan Konings Wij wensen jullie ook een gezond en gelukkig 2012… 6 jan. '12
Tineke van Andel Hoihoi, Ziet er wel echt winters uit daar. Wat een… 6 jan. '12