Bijna vakantie!
24 juni 2012 - Roosendaal, Nederland
Hoi allemaal,
Nog 5 daagjes en dan mogen we weer. Vrijdagavond nemen we de trein naar Brussel, waar we eerst een nachtje in een hotel verblijven, voordat we zaterdagochtend onze vlucht hebben. We konden zaterdagochtend zo vroeg nog geen trein nemen, dus daarom een extra nachtje op het vliegveld, wat ook helemaal prima is.
Voor diegenen die niet precies weten waar we deze keer naar toe gaan: het is Sri Lanka geworden en een weekje Malediven. In Sri Lanka trekken we natuurlijk weer rond. Beetje strand, Colombo, op zoek naar luipaarden, theeplantages en natuurlijk verschillende tempels. 20 juli hebben we heel vroeg in de ochtend een vlucht naar de Malediven, waar we een weekje verblijven in een waterbungalow.
Gisteren nog even wat extra muggenspul gekocht met een maximum aan Deet, vanwege de Dengue epidemie die nu in Sri Lanka heerst, dus we zijn er nu helemaal klaar voor. Rugzak staat bijna helemaal gepakt.
Voor iedereen die ook binnenkort vertrekt: een hele fijne vakantie. Geniet ervan en veilig weer terug!


Leen en Tineke
Wij hopen dat jullie een fijne vakantie hebben.
We zullen jullie verslagen met interesse volgen
Wees voorzichtig voor de poema
Veel plezier
Groeten,
Ine en Johan
Ben benieuwd wat jullie weer gaan meemaken.
Ik ben van 15-22 juli zelf op vakantie en kan daar niet op internet dus dan zul je van mij even geen reactie krijgen. Maar ik wil graag alle verslagen krijgen.
Zie je nog wel op school maar alvast een heel fijne vakantie gewenst!
Alvast een hele fijne vakantie.
Groetjes Hilde & Christel :)
Een geweldige reis toegewenst.
Groetjes,
Roger en Elise