Reacties
Reacties 1 - 33 van 33
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ine en johan konings | jullie kunnen terugkijken op een mooie reis met indrukwekkende… | 15 mei '18 |
| Petra | Dank jullie allemaal voor de reacties! Enne, Elly.… | 15 mei '18 |
| Tineke van Andel | Leuk on dit reisverslag te lezen omdat wij ook op… | 14 mei '18 |
| Tineke v Kranenburg | Weer genoten van jullie schitterende foto's en… | 14 mei '18 |
| Elly | Jullie zien er ontspannen uit, goede vlucht terug.… | 14 mei '18 |
| Jolanda | Wat knap dat jullie zo een tocht aandurven. En wat… | 13 mei '18 |
| Jose Backx | Mooi verhaal en prachtige foto's. Geniet er nog… | 11 mei '18 |
| Elly | Weer heerlijke verhalen en mooie foto's, ik geniet… | 11 mei '18 |
| Ramona | Mooi! | 10 mei '18 |
| Ramona | Prachtige foto's! Denken jullie nog aan de bananenijsfoto!… | 10 mei '18 |
| Ramona | 😲😓 | 10 mei '18 |
| Ramona | IJsvogel? Prachtige foto! | 10 mei '18 |
| Ine en johan konings | we heben weer gnoten van jullie reisverslag en de… | 10 mei '18 |
| Diny van Steen | wederom een mooi verslag en wat 'n prachtige… | 9 mei '18 |
| Jose Backx | Lees nu pas jullie verhalen. Was zelf op vakantie?… | 4 mei '18 |
| Pa en ma. | Weer geen woorden. | 4 mei '18 |
| Tineke van Andel | Wat mooi daar zeg! Prachtige stranden. Echt genieten… | 4 mei '18 |
| Ramona | Maria en Petra jullie boffen maar! Vergeet geen foto… | 3 mei '18 |
| Ramona | Wat een foto! | 3 mei '18 |
| Lia keverkamp | Whahahaaa | 3 mei '18 |
| Bianca ruitenberg | kon dat nou hier ook maar , zou best prettig zijn… | 3 mei '18 |
| Ramona | Prachtig daar zeg! Geniet nog maar lekker door! | 3 mei '18 |
| Pa en ma. | Bofkont. | 3 mei '18 |
| Ine en johan konings | Als je zoveel wilde dieren op enkele dagen hebt gezien… | 2 mei '18 |
| Jolanda | Wat een prachtig verslag en die foto's. Schitterend!!!… | 30 apr. '18 |
| Diny van Steen | wat 'n geweldige reis weer! en prachtige foto's… | 29 apr. '18 |
| Miranda | Wow meiden, wat wordt dat weer een mooie reis ! Dat… | 29 apr. '18 |
| Tineke van Andel | Geweldig.....nu een jaar of 11 geleden ben ik er ook… | 29 apr. '18 |
| Ramona | Wat een avontuur! Heel veel plezier nog en doe voorzichtig! | 29 apr. '18 |
| Olga Gremmen | Weer een mooi verhaal!!! Nog heel veel plezier en… | 28 apr. '18 |
| Pa en ma. | Weer een geweldige ervaring,geniet er maar van. | 28 apr. '18 |
| Marga | WoW mooie foto’s en spannend verhaal natuur(lijk).… | 28 apr. '18 |
| Elly | Dames, weer een mooi verhaal, Ik ben jaloers op jullie.… | 28 apr. '18 |


- Ine en johan konings: jullie kunnen terugkijken…
- Petra: Dank jullie allemaal voor…
- Tineke van Andel: Leuk on dit reisverslag te…
- Tineke v Kranenburg: Weer genoten van jullie schitterende…
- Elly: Jullie zien er ontspannen…
Alle reacties »