Gambia
27 maart 2016 - Serrekunda, Gambia
Hoi allemaal,
Voor iedereen die ons niet gemist heeft, wij zitten voor een weekje in west-Afrika en om precies te zijn Gambia. ( Bouba wil graag dat we er de Smiling coast van maken, dus bij deze). Gisteren niet al te veel gedaan, omdat we niet bepaald vroeg in bed lagen vrijdag. De vlucht was weliswaar anderhalf uur vroeger dan gepland ( op de heenreis zouden we een tussenlanding in Faro maken en dat hoefde opeens niet meer??? ) , maar voordat we uiteindelijk eens in bed lagen was het nog na 1. Dus een
dagje stand/zwembad was welkom. Vandaag meteen een dag op pad naar Makasutu cultural Forest en de markt van Brikama. We zullen nu even geen uitgebreid verhaal schrijven, maar jullie kunnen in elk geval al naar de plaatjes kijken. Hoe dan ook, de eerste indruk hier is heel goed. Mensen zijn super vriendelijk, je krijgt er in 1 klap heel veel nieuwe vrienden bij en de sfeer is relaxed. Uitgebreider verhaal volgt nog.
Fonyatou ( oudoe op zijn Roosendaals). Liefs, Maria en Petra

- Babou: Happy to know that you have…
- Babou: Indeed it was a nice trip,…
- Tineke van Andel: Hoihoi, Inmiddels jullie…
- Marga: Fijn dat jullie weer terug…
- Ine en johan konings: Hallo Petra en Maria, Helaas…
Alle reacties »