Nog 1 dagje

5 augustus 2009 - Roosendaal, Nederland

Nog 1 dagje en dan vertrekken we. We moeten onze rugzak natuurlijk nog pakken, maar dat zal morgen ongetwijfeld wel weer nachtwerk worden. Vrijdagochtend rijden we met de auto naar vliegveld Dusseldorf en zullen daar om 16.10 uur opstijgen naar Kopenhagen. Vandaaruit pas 's avonds laat door naar Bangkok, waar we om 14.45 u  plaatselijke tijd aan zullen komen. (bij ons is het dan 9.45 uur 's ochtends)  Erg leuk voor ons is natuurlijk dat daar Naam en Angoon ons zullen opwachten op het vliegveld. Altijd weer erg leuk!

Foto’s