26 april 2017 - Noto, Italië
Deze foto werd gemaakt op 26 april 2017 in Noto, Italië met een Sony DSC-HX300.
- Tineke van Andel: Hoi Petra, Wel een heel late…
- Diny van Steen: hallo,jullie zullen wel weer…
- Ramona: Prachtige foto's zeg,…
- Miranda: Wat een prachtige foto's.…
- Ramona: Hoi Maria en Petra, Wat leuk…
Alle reacties »