Sicilië 2017

17 april 2017 - Roosendaal, Nederland

Hoi allemaal,

Het is inmiddels bijna meivakantie en voor ons betekent dit dat we bijna naar Sicilië vliegen.  Dit jaar gaat onze zomervakantie er totaal anders uitzien, omdat we ( hoe gênant ook) gewoon niet wisten waar we naar toe wilden. We hebben nog een lijstje met bestemmingen die leuk zijn voor 2 weken en 1 van die bestemmingen die hoog op het lijstje stond, is Sicilië. We hebben er daarom  uiteindelijk dit jaar voor gekozen om in de meivakantie naar Sicilië te gaan, met Pinksteren naar een paar dagen naar Porto en de  laatste 2 weken ( ja, jullie lezen het goed, we zijn zomaar 4 weken thuis!)  van de zomervakantie naar de Baltische Staten. Voor diegenen die niet weten waar we het over hebben: Estland, Letland en Litouwen. Moeten er wel bij vermelden dat we in eerste instantie naar IJsland gewild hadden, maar daar was op een aantal plaatsen geen accommodatie meer te vinden, dus IJsland maar even in de ijskast gezet. ;) . Aankomend weekend vliegen we dus naar Palermo, om met een huurauto Sicilië te gaan verkennen.

Nog even een weekje opruimen en de laatste klussen in huis doen ( heel de woonkamer is inmiddels opnieuw geverfd, de puinhoop in huis wordt gelukkig minder en morgen komt dan eindelijk een deel van de nieuwe meubels; wat moet je daar tegenwoordig een geduld voor hebben zeg) voordat jullie weer met ons mee kunnen reizen. Voor iedereen die ook bijna vakantie heeft, werk ze nog deze komende 4 dagen.

Liefs en tot snel,

Maria en Petra

7 Reacties

  1. Jose Backx:
    17 april 2017
    Hele fijne vakantie, geniet ervan.
    Zelf ga ik een rondreis in Griekenland maken; Athene, Delphi enz.
    Groetjes José
  2. Miranda:
    17 april 2017
    Ik ben benieuwd! Ik wacht weer vol spanning jullie avonturen af...
  3. Petra:
    17 april 2017
    Hoi José,
    Hebben wij ook eens gedaan, vooral Nafplio. Heel erg leuk! Veel plezier!
  4. Elly:
    18 april 2017
    Heel veel plezier en lekker genieten.
    Lieve groetjes, Elly
  5. Marga:
    18 april 2017
    heel veel plezier in op Sicillie, Fer en Stef hebben daar een tijdje gewoond, en gaan er nog steeds met heel veel plezier naartoe. Fijn eiland ;)
    wij gaan ook een keertje met hen mee, maar nu kunnen we dan eerst van jullie reis genieten ;)
    x Marga
  6. Tineke van Andel:
    19 april 2017
    Mooi hoor Sicilië! Wij hebben er ook een rondreis gemaak.
    Geniet ervan!
  7. Ine en johan konings:
    23 april 2017
    Hallo Petra en Maria,
    Wij wensen jullie heel fijne dagen op Sicilie.
    De temperatuur van 16 is nu nog wat aan de lage kant maar dat wordt hopelijk spoedig iets warmer voorjullie
    Geniet er maar van
    Groeten,
    Ine en Johan