Onderweg
23 juli 2013 - Kamieskroon, Zuid-Afrika
Hoi allemaal,
Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!! Fijn te horen dat jullie allemaal zo meeleven en het net zo mooi vinden als wij. De afgelopen dagen hebben wij een bezoek gebracht aan Luderitz (een plaats in het zuiden van Namibië aan de kust) en het prachtige Fish River Canyon. We moeten de foto's nog even uitzoeken, maar we kunnen jullie verzekeren dat Fish River Canyon prachtig is!! We hadden het zelf niet verwacht, maar dit was zo adembenemend mooi.
Nu zitten we even tussendoor bij Wimpy (een Mc Donaldsachtig iets) een bakkie superlekkere koffie tot ons te nemen. We zijn een paar uur geleden de grens weer over gegaan en zitten nu dus weer in Zuid-Afrika. Ze praten hier weer de Afrikaanse versie die wij moeilijk kunnen volgen. In Namibië praten ze ook Afrikaans, maar met een hele duidelijke Nederlandse tongval. Niet verwacht dat we deze vakantie dus zoveel Nederlands zouden praten.
De foto's en filmpjes vinden jullie hier dus weer snel. Geniet van het lekkere weer.
Liefs, Maria en Petra


lekker zeker, die bak koffie!!!!!! Zit net zelf ook aan een heerlijk bakkie. het is niet uit te houden vandaag. pffffffffffffffffffff. Gisteren naar de Galderse meren geweest, kon je heerlijk afkoelen, lekker hoor. Wij gaan nu ook aftellen, we vertrekken vrijdagnacht, wanneer komen jullie terug? Denk niet dat we elkaar nog zien. Dus tot na onze vakantie!!!!!! geniet nog maar lekker daar
dikke kus X
Huub en Lia
We hebben vanmidag weer genoten van jullie reisbeschrijvingen
en foto's Eat een reis die jullie daar maken ! Geweldig.
Pelikanen Flamingo's Zeehonden, zelfs op de boot en wat is de mens nietig als je de zandbergen ziet die ze beklimmen
de mensen en de bomen zijn heel klein tegen de enorme hoge
zandbergen We hebben er erg van genoten
Wij wensen jullie nog veel reisplezier en blijven jullie belevenissen met interesse volgen
Hartelijke groeten,
Ine en Johan