Reacties
Reacties 1 - 50 van 62
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tineke van Andel | Dat was nog even een heel mooie laatste dag voor jullie!… | 1 aug. '13 |
| INE EN jOHAN kONINGS | Hallo Petra en Maria, Nou dat was me pas een reis… | 29 jul. '13 |
| Tineke v Kranenburg | Wat zullen jullie om moeten schakelen na zo'n… | 28 jul. '13 |
| Jose Backx | De vakantie zit er alweer op, maar jullie kunnen nog… | 28 jul. '13 |
| Jeannette | Hello... wat een super reis hebben jullie bijna achter… | 28 jul. '13 |
| Jeannette | Prachtige foto ! | 28 jul. '13 |
| Olga | Goede reis terug en weer bedankt voor alle mooie foto's… | 27 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Bekend verhaal: ook wij konden 6 jaar geleden… | 27 jul. '13 |
| Olga | Na een paar dagen in het warme Katwijk, heb ik nu… | 26 jul. '13 |
| INE EN jOHAN kONINGS | Hallo Petra en Maria, Maria moet daar wel een heel… | 26 jul. '13 |
| Roger en elise | Wat een indrukwekkende reis is dit weer. Prachtige… | 25 jul. '13 |
| Lia keverkamp | Heeeeeeeeeeeeeeeeeey girls, WOW WOW WOW!!!!!! inderdaad… | 25 jul. '13 |
| Jose Backx | Wat een prachtige foto's. In werkelijkheid zal… | 24 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Weer prachtige foto's! Bedankt en groetjes. Goede… | 24 jul. '13 |
| INE EN jOHAN kONINGS | Hallo Petra en Maria, We hebben vanmidag weer genoten… | 24 jul. '13 |
| Lia keverkamp | heeeey girls, lekker zeker, die bak koffie!!!!!! Zit… | 23 jul. '13 |
| Jose Backx | Spannend als je vast komt te zitten. Maar gelukkig… | 22 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Wat een avontuur weer! Heel apart hoor daar.… | 22 jul. '13 |
| Jeannette | Hoi Maria en Petra, Ook over deze reis zullen een… | 22 jul. '13 |
| Tineke v Kranenburg | Wat een avontuur en weer van die schitterende foto's!!!!heel… | 22 jul. '13 |
| Pa en ma. | Om maar met de deur in huis te vallen, het zou niet… | 22 jul. '13 |
| Lia keverkamp | heeeeeeeeey ladies, was wel afzien denk ik toen jullie… | 21 jul. '13 |
| Jose Backx | Wat een indrukken doen jullie weer op. Geweldig. Ik… | 19 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Bedankt weer voor jullie verslag. In ieder geval zien… | 19 jul. '13 |
| Olga | Wat indrukwekkend allemaal!!!! Kunnen jullie alles… | 18 jul. '13 |
| Riki | Hoi, hoi, Wat een sprookjesachtige namen hebben ze… | 18 jul. '13 |
| Lia keverkamp | hellooooooooooooooooooo ladies, wel even lekker denk… | 17 jul. '13 |
| Pa en ma. | Geweldig wat jullie daar zien en ervaren,heel iets… | 17 jul. '13 |
| INE EN jOHAN kONINGS | Hallo Petra en Maria, Met terugwerkende kracht hebben… | 17 jul. '13 |
| Jeannette | Hoi Petra & Maria, Indrukwekkende verhalen en… | 17 jul. '13 |
| Olga | Hallo Petra en Maria. Wat een genot weer om alles… | 16 jul. '13 |
| Lia keverkamp | helllllooooooo ladies, WOW wat een mooie foto's… | 15 jul. '13 |
| Maria | Speciaal voor Lia een hekwerk erbij gefotoshopt maar… | 15 jul. '13 |
| Tineke v Kranenburg | Weet wel dat er veel dieren op deze aarde rondlopen,maar… | 15 jul. '13 |
| Bianca ruitenberg | Geweldig meiden , gaan wij lekker burgerlijk naar… | 14 jul. '13 |
| Marga | Wat gaaf ! Lijkt me inderdaad kikken om zomaar tussen… | 14 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Ben jaloers op jullie, geweldig! Geniet er nog lekker… | 14 jul. '13 |
| Lia keverkamp | wederom hebben we genoten van jullie verhaal foto's… | 13 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Wauw! Jullie hebben wel al echt veel wild gezien!!!!!!… | 12 jul. '13 |
| Jose Backx | Wat een mooi chalet; had ik niet verwacht in een wildpark.… | 11 jul. '13 |
| Marga | ohhhhhhhhhhhh meiden!! wat ziet dat er weer GAAF uit!!!!! | 11 jul. '13 |
| Gerda van Oevelen | Dat is meer glamping!!! | 10 jul. '13 |
| Lia keverkamp | Heeeeeeeeeeey girls!!!! PRACHTIG WEER !!!!!!!!! liefs… | 9 jul. '13 |
| Bianca ruitenberg | Hey wat fantastisch om mee te maken , deze ene keer… | 9 jul. '13 |
| Gerda van Oevelen | Hoi Petra en Maria, ziet er leuk uit, die auto. Veel… | 8 jul. '13 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Petra en Maria, Hier zaten we dus op te wachten,genoten… | 7 jul. '13 |
| Jose Backx | Ook de video's zijn super. Genieten doen jullie… | 7 jul. '13 |
| Jose Backx | Super foto's. Geweldig. | 7 jul. '13 |
| Olga | Hallo.... Jullie verhalen gelezen en de foto's… | 6 jul. '13 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Geweldig eej, al dat wild. Ik kan me nog herinneren… | 6 jul. '13 |
1 2 Volgende »


- Tineke van Andel: Dat was nog even een heel…
- INE EN jOHAN kONINGS: Hallo Petra en Maria, Nou…
- Tineke v Kranenburg: Wat zullen jullie om moeten…
- Jose Backx: De vakantie zit er alweer…
- Jeannette: Hello... wat een super reis…
Alle reacties »