Reacties

Reacties 1 - 50 van 62

Naam Reactie Datum
Tineke van Andel Dat was nog even een heel mooie laatste dag voor jullie!… 1 aug. '13
INE EN jOHAN kONINGS Hallo Petra en Maria, Nou dat was me pas een reis… 29 jul. '13
Tineke v Kranenburg Wat zullen jullie om moeten schakelen na zo'n… 28 jul. '13
Jose Backx De vakantie zit er alweer op, maar jullie kunnen nog… 28 jul. '13
Jeannette Hello... wat een super reis hebben jullie bijna achter… 28 jul. '13
Jeannette Prachtige foto ! 28 jul. '13
Olga Goede reis terug en weer bedankt voor alle mooie foto's… 27 jul. '13
Tineke van Andel Hoihoi, Bekend verhaal: ook wij konden 6 jaar geleden… 27 jul. '13
Olga Na een paar dagen in het warme Katwijk, heb ik nu… 26 jul. '13
INE EN jOHAN kONINGS Hallo Petra en Maria, Maria moet daar wel een heel… 26 jul. '13
Roger en elise Wat een indrukwekkende reis is dit weer. Prachtige… 25 jul. '13
Lia keverkamp Heeeeeeeeeeeeeeeeeey girls, WOW WOW WOW!!!!!! inderdaad… 25 jul. '13
Jose Backx Wat een prachtige foto's. In werkelijkheid zal… 24 jul. '13
Tineke van Andel Weer prachtige foto's! Bedankt en groetjes. Goede… 24 jul. '13
INE EN jOHAN kONINGS Hallo Petra en Maria, We hebben vanmidag weer genoten… 24 jul. '13
Lia keverkamp heeeey girls, lekker zeker, die bak koffie!!!!!! Zit… 23 jul. '13
Jose Backx Spannend als je vast komt te zitten. Maar gelukkig… 22 jul. '13
Tineke van Andel Hoihoi, Wat een avontuur weer! Heel apart hoor daar.… 22 jul. '13
Jeannette Hoi Maria en Petra, Ook over deze reis zullen een… 22 jul. '13
Tineke v Kranenburg Wat een avontuur en weer van die schitterende foto's!!!!heel… 22 jul. '13
Pa en ma. Om maar met de deur in huis te vallen, het zou niet… 22 jul. '13
Lia keverkamp heeeeeeeeey ladies, was wel afzien denk ik toen jullie… 21 jul. '13
Jose Backx Wat een indrukken doen jullie weer op. Geweldig. Ik… 19 jul. '13
Tineke van Andel Bedankt weer voor jullie verslag. In ieder geval zien… 19 jul. '13
Olga Wat indrukwekkend allemaal!!!! Kunnen jullie alles… 18 jul. '13
Riki Hoi, hoi, Wat een sprookjesachtige namen hebben ze… 18 jul. '13
Lia keverkamp hellooooooooooooooooooo ladies, wel even lekker denk… 17 jul. '13
Pa en ma. Geweldig wat jullie daar zien en ervaren,heel iets… 17 jul. '13
INE EN jOHAN kONINGS Hallo Petra en Maria, Met terugwerkende kracht hebben… 17 jul. '13
Jeannette Hoi Petra & Maria, Indrukwekkende verhalen en… 17 jul. '13
Olga Hallo Petra en Maria. Wat een genot weer om alles… 16 jul. '13
Lia keverkamp helllllooooooo ladies, WOW wat een mooie foto's… 15 jul. '13
Maria Speciaal voor Lia een hekwerk erbij gefotoshopt maar… 15 jul. '13
Tineke v Kranenburg Weet wel dat er veel dieren op deze aarde rondlopen,maar… 15 jul. '13
Bianca ruitenberg Geweldig meiden , gaan wij lekker burgerlijk naar… 14 jul. '13
Marga Wat gaaf ! Lijkt me inderdaad kikken om zomaar tussen… 14 jul. '13
Tineke van Andel Ben jaloers op jullie, geweldig! Geniet er nog lekker… 14 jul. '13
Lia keverkamp wederom hebben we genoten van jullie verhaal foto's… 13 jul. '13
Tineke van Andel Wauw! Jullie hebben wel al echt veel wild gezien!!!!!!… 12 jul. '13
Jose Backx Wat een mooi chalet; had ik niet verwacht in een wildpark.… 11 jul. '13
Marga ohhhhhhhhhhhh meiden!! wat ziet dat er weer GAAF uit!!!!! 11 jul. '13
Gerda van Oevelen Dat is meer glamping!!! 10 jul. '13
Lia keverkamp Heeeeeeeeeeey girls!!!! PRACHTIG WEER !!!!!!!!! liefs… 9 jul. '13
Bianca ruitenberg Hey wat fantastisch om mee te maken , deze ene keer… 9 jul. '13
Gerda van Oevelen Hoi Petra en Maria, ziet er leuk uit, die auto. Veel… 8 jul. '13
Tineke v Kranenburg Hoi Petra en Maria, Hier zaten we dus op te wachten,genoten… 7 jul. '13
Jose Backx Ook de video's zijn super. Genieten doen jullie… 7 jul. '13
Jose Backx Super foto's. Geweldig. 7 jul. '13
Olga Hallo.... Jullie verhalen gelezen en de foto's… 6 jul. '13
Tineke van Andel Hoihoi, Geweldig eej, al dat wild. Ik kan me nog herinneren… 6 jul. '13

 1 2 Volgende »