Reacties

Reacties 1 - 45 van 45

Naam Reactie Datum
Hanneke Hoi Petra en Maria! Wat een geweldige verhalen en… 30 aug. '10
Tineke van Andel Hoihoi, Net jullie laatste bericht zitten lezen. Wij… 30 aug. '10
Lia keverkamp Heey girls, welkom terug, ik zie jullie snel!!!!!!… 29 aug. '10
José backx Hallo Maria en Petra, De laatste reis beschrijvingen… 28 aug. '10
Petra Hoi Tineke v.A. Bedankt voor al je leuke reacties.… 28 aug. '10
Petra Hoi Tineke v.K. Moet een stuk lekkerder smaken uit… 28 aug. '10
Petra Hoi Marga, Het was inderdaad weer een hele mooie reis.… 28 aug. '10
Gerda van Oevelen Hoi Petra en Maria, Leuk om jullie zo te kunnen volgen.… 28 aug. '10
Tineke v Kranenburg Hoi Petra en Maria, Ik heb weer genoten van jullie… 27 aug. '10
Tineke van Andel Gelukkig toch nog de Rino gezien en weer veilig in… 26 aug. '10
marga hoi Petra en Maria, het lijkt me wederom een heel… 25 aug. '10
Bianca ruitenberg Haha dat zou leuk zijn een neefje of nichtje voor… 25 aug. '10
Roger en elise hoi petra en maria, wat een prachtige reis maken jullie.… 24 aug. '10
Tineke van Andel Hoi meiden, Een paar dagen had ik de pc niet aangezet.… 23 aug. '10
Ine en Johan Konings Hallo Petra en Maria, Je moet inderdaad een heel goede… 23 aug. '10
Ine en Johan Konings Hallo Petra en Maria, We hebben weer genoten van jullie… 23 aug. '10
Tineke v Kranenburg Hoi Maria en Petra, Weer genoten van jullie verslag… 23 aug. '10
Jolanda Goh Petra en Maria, moesten jullie nog werken ook… 22 aug. '10
Olga Hallo Petra en Maria. Na een week in Duitsland, vlakbij… 22 aug. '10
Tineke v Kranenburg Hoi Maria en Petra, Leuk om weer iets van jullie vernemen,kan… 17 aug. '10
Rie en Ton E-mails ontvangen Hartelijk gegroet en nog hele fijne… 16 aug. '10
Ine en Johan Konings Petra en Maria, We hebben weer genoten van jullie… 16 aug. '10
Tineke van Andel Ach ja, dat commerciele gedoe vind je overal, toch????… 15 aug. '10
Tineke van Andel Weer prachtige foto's!!!! Bedankt. En wat zijn… 14 aug. '10
José backx Wat leuk om jullie verslagen weer te lezen en wat… 10 aug. '10
Jolanda Hoi Petra en Maria. Wat een schitterende foto's… 10 aug. '10
Lia keverkamp jezus, wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxx 10 aug. '10
Tineke van Andel Wauw, wat een supermooi landschap daar! Heel bijzonder.… 9 aug. '10
Ine en Johan Konings Wij hebben met erg veel plezier naar jullie indrukwekkend… 9 aug. '10
Olga Hallo Petra en Maria. Na een weekje in Katwijk te… 8 aug. '10
Tineke van Andel Hallo, ik vind het erg knap dat je al die info kan… 6 aug. '10
Tineke v Kranenburg Hoi Petra en Maria, Nog geen week onderweg en dan… 6 aug. '10
José backx Hallo Maria en Petra, Wat zijn de foto's weer… 6 aug. '10
Petra Zullen we zeker doen Lia! Jij ook een dikke kus van… 6 aug. '10
Petra Alles goed in het Limburgse? Alles weer goed helemaal… 6 aug. '10
Petra We zijn blij dat je het leuk vindt om te volgen Tineke.… 6 aug. '10
Tineke van Andel Hoihoi, Wat een prachtige foto's hebben jullie… 5 aug. '10
Tineke van Andel Bedankt voor de prachtige foto's, vooral die… 5 aug. '10
Hilde en Christel Eej meiden, Wat een mooi zicht vanuit het vliegtuig… 4 aug. '10
Lia keverkamp Wat is het weer mooi daar, geniet er maar lekker van… 4 aug. '10
Tineke van Andel Hoihoi, Ik lees nu pas je berichtje. (vakantie eej!)… 3 aug. '10
Tineke v Kranenburg Hoi Petra en Maria. Zijn jullie er een beetje klaar… 30 jul. '10
Olga Hallo Petra en Maria. Geen weekje meer, maar nog maar… 28 jul. '10
José backx Hallo Maria en PEtra, Jullie verslag maakt me nu al… 26 jul. '10
Tineke van Andel Hoihoi, Het ziet er allemaal weer heel spannend uit… 25 jul. '10