Reacties
Reacties 1 - 45 van 45
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hanneke | Hoi Petra en Maria! Wat een geweldige verhalen en… | 30 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Net jullie laatste bericht zitten lezen. Wij… | 30 aug. '10 |
| Lia keverkamp | Heey girls, welkom terug, ik zie jullie snel!!!!!!… | 29 aug. '10 |
| José backx | Hallo Maria en Petra, De laatste reis beschrijvingen… | 28 aug. '10 |
| Petra | Hoi Tineke v.A. Bedankt voor al je leuke reacties.… | 28 aug. '10 |
| Petra | Hoi Tineke v.K. Moet een stuk lekkerder smaken uit… | 28 aug. '10 |
| Petra | Hoi Marga, Het was inderdaad weer een hele mooie reis.… | 28 aug. '10 |
| Gerda van Oevelen | Hoi Petra en Maria, Leuk om jullie zo te kunnen volgen.… | 28 aug. '10 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Petra en Maria, Ik heb weer genoten van jullie… | 27 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Gelukkig toch nog de Rino gezien en weer veilig in… | 26 aug. '10 |
| marga | hoi Petra en Maria, het lijkt me wederom een heel… | 25 aug. '10 |
| Bianca ruitenberg | Haha dat zou leuk zijn een neefje of nichtje voor… | 25 aug. '10 |
| Roger en elise | hoi petra en maria, wat een prachtige reis maken jullie.… | 24 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Hoi meiden, Een paar dagen had ik de pc niet aangezet.… | 23 aug. '10 |
| Ine en Johan Konings | Hallo Petra en Maria, Je moet inderdaad een heel goede… | 23 aug. '10 |
| Ine en Johan Konings | Hallo Petra en Maria, We hebben weer genoten van jullie… | 23 aug. '10 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Maria en Petra, Weer genoten van jullie verslag… | 23 aug. '10 |
| Jolanda | Goh Petra en Maria, moesten jullie nog werken ook… | 22 aug. '10 |
| Olga | Hallo Petra en Maria. Na een week in Duitsland, vlakbij… | 22 aug. '10 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Maria en Petra, Leuk om weer iets van jullie vernemen,kan… | 17 aug. '10 |
| Rie en Ton | E-mails ontvangen Hartelijk gegroet en nog hele fijne… | 16 aug. '10 |
| Ine en Johan Konings | Petra en Maria, We hebben weer genoten van jullie… | 16 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Ach ja, dat commerciele gedoe vind je overal, toch????… | 15 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Weer prachtige foto's!!!! Bedankt. En wat zijn… | 14 aug. '10 |
| José backx | Wat leuk om jullie verslagen weer te lezen en wat… | 10 aug. '10 |
| Jolanda | Hoi Petra en Maria. Wat een schitterende foto's… | 10 aug. '10 |
| Lia keverkamp | jezus, wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxx | 10 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Wauw, wat een supermooi landschap daar! Heel bijzonder.… | 9 aug. '10 |
| Ine en Johan Konings | Wij hebben met erg veel plezier naar jullie indrukwekkend… | 9 aug. '10 |
| Olga | Hallo Petra en Maria. Na een weekje in Katwijk te… | 8 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Hallo, ik vind het erg knap dat je al die info kan… | 6 aug. '10 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Petra en Maria, Nog geen week onderweg en dan… | 6 aug. '10 |
| José backx | Hallo Maria en Petra, Wat zijn de foto's weer… | 6 aug. '10 |
| Petra | Zullen we zeker doen Lia! Jij ook een dikke kus van… | 6 aug. '10 |
| Petra | Alles goed in het Limburgse? Alles weer goed helemaal… | 6 aug. '10 |
| Petra | We zijn blij dat je het leuk vindt om te volgen Tineke.… | 6 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Wat een prachtige foto's hebben jullie… | 5 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Bedankt voor de prachtige foto's, vooral die… | 5 aug. '10 |
| Hilde en Christel | Eej meiden, Wat een mooi zicht vanuit het vliegtuig… | 4 aug. '10 |
| Lia keverkamp | Wat is het weer mooi daar, geniet er maar lekker van… | 4 aug. '10 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Ik lees nu pas je berichtje. (vakantie eej!)… | 3 aug. '10 |
| Tineke v Kranenburg | Hoi Petra en Maria. Zijn jullie er een beetje klaar… | 30 jul. '10 |
| Olga | Hallo Petra en Maria. Geen weekje meer, maar nog maar… | 28 jul. '10 |
| José backx | Hallo Maria en PEtra, Jullie verslag maakt me nu al… | 26 jul. '10 |
| Tineke van Andel | Hoihoi, Het ziet er allemaal weer heel spannend uit… | 25 jul. '10 |

- Hanneke: Hoi Petra en Maria! Wat een…
- Tineke van Andel: Hoihoi, Net jullie laatste…
- Lia keverkamp: Heey girls, welkom terug,…
- José backx: Hallo Maria en Petra, De…
- Petra: Hoi Tineke v.A. Bedankt voor…
Alle reacties »